ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ, ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΕΣ, ΣΤΙΧΟΙ, ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Posted by Ίδρυμα Ποίησης | Posted in | Posted on 11:02 π.μ.

0


Για πες μου

-Για πες μου, κύμα μου, να ζήσεις,
τι του παιδιού μου θα χαρίσεις;
-Τα κρουσταλλένια μου νερά
εγώ να λούζεται του δίνω
και θα τον βλέπεις μια χαρά
να λάμπει σαν τον άσπρο κρίνο.

-Πες, όρνιθα κι εσύ, να ζήσεις,
τι του παιδιού μου θα χαρίσεις;
-Μικρό προσκέφαλο μπορώ
εγώ με πούπουλα να κάνω
σαν σου κοιμάται στο πλευρό,
να γέρνει το κεφάλι απάνω. 

-Πες, προβατίνα μου, να ζήσεις

τι του παιδιού μου θα χαρίσεις;
-Έχω στη ράχη μου μαλλί
κι αν θέλεις κόψ' το να το ξάνεις
και για το κρύο το πολύ
μάλλινα ρούχα να του κάνεις.

-Πες, μέλισσα κι εσύ, να ζήσεις,

τι του παιδιού μου θα χαρίσεις;
-Η κάθε μια μας σαν πετάει,
από το κάθε λουλουδάκι
ωραίο μέλι κουβαλάει.
Ας έρχεται να τρώει λιγάκι.

-Για πες μου, μέλισσα να ζήσεις,

τι άλλο θε να του χαρίσεις;
-Φαρμακερό κρατάω κεντρί,
να το κεντρώσω και μια στάλα,
στον κόσμο εδώ να μη θαρρεί
πως όλα είναι μέλι γάλα.

Αλέξανδρος Πάλλης